woensdag 11 april 2012

Nieuwe blog

Een nieuwe blog een nieuwe start!














Ik zal me eventjes voorstellen, ik ben Mariska, 13 jaar en verslaafd aan nagellak en bloggen.
Dit is mijn 3de blog en de eerste die heette Mariska Beauty. Op deze blog heb ik veel over make-up geschreven en minder over nagellak en nail art. Mijn tweede blog heette Lovelynails. Hierop heb ik meer geschreven over nagellak en nailart, eigenlijk wou ik hier verder op posten alleen ik ben het wachtwoord en de gebruikersnaam vergeten hihi. En nu heb ik Fingerart ♥ haha. Ik ben van plan om een beetje rustig aan te doen met bloggen. Maar ik wil op z'n minst 1 x per week bloggen!
Als je vragen wil stellen of gewoon tips wil geven kun je me mailen naar fingerart@hotmail.com .
Mailtjes zijn altijd welkom en ik reageer op alle mailtjes!
Ik heb ook twitter, als je me wil volgen, zoek dan maar eens op @xliefsmariska .
Nou, nu jullie meer van mij af weten begin ik met het posten van berichten die voornamelijk gaan over nailarts, nagellak reviews, soms ook make-up en over mijn eigen leven ^^.
De posts die komen waarschijnlijk in het midden van de week, maar het kan ook heel goed zijn dat er eentje verschijnt op een zaterdag of op een zondag. 
Hopelijk zitten jullie te popelen op berichten van mij, en als je niet kunt wachten bekijk  dan alvast mijn Twitteraccount.

Liefs,
Mariska














Geen opmerkingen:

Een reactie posten