zaterdag 6 april 2013

Handcrème Vaseline

Je kon al een review lezen over de lip producten van Vaseline, maar vandaag laat ik jullie deze handcrème zien. Een tijdje geleden heb ik deze gekregen en hij is al weer bijna op. Kijk mee naar mijn mening!














Als eerst de verpakking. Vaseline heeft de handcrème in een huidskleurachtige tube gestopt. De informatie aan de voorkant is roze en de dop/opening ook. Vaseline belooft mijn handen zacht te maken, én mijn nagels voor 50% te versterken.


De opening zorgt ervoor dat je goed kunt doseren. Niks op aan te merken, fijn in gebruik!










Wat een ontzettend plus punt is, is dat de crème super snel intrekt. Ook hoef je maar een klein beetje te gebruiken voor je handen. Ze maken mijn handen inderdaad lekker zacht en zorgen ervoor dat mijn nagelriemen goed verzorgd zijn. Na een lange tijd gebruiken merk ik niet echt heel veel van de beloofde 50% versterking. Dat is het enigste wat ik jammer vind, maar verder ben ik erg tevreden! Ik raad deze handcrème aan iedereen aan. Voor ongeveer €3 kun je deze handcrème krijgen bij o.a. de Kruidvat. Een echte aanrader!

Hebben jullie al een fijne handcrème ontdekt?

Liefs,
Mariska

15 opmerkingen:

  1. Klinkt fijn. Maar momenteel gebruik ik de uierhandcreme van de Kruidvat, die vind ik erg fijn. Misschien ga ik deze wel proberen als mijne op is! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt fijn, alleen ik gebruik eigenlijk bijna nooit handcreme, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb er verschillende maar deze heb ik nog nooit geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze in het verleden eens geprobeerd. Ik vond 'm toen erg fijn, omdat 'ie snel intrekt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super fijn een handcreme die snel intrekt, de volgende keer dat ik bij Kruidvat kom maar eens even naar kijken :)!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt, inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch! Ik zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vaseline vind ik heel goed als handcrème! En lekker budgetproof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me wel een fijne handcreme :3 Vooral als ie zo snel intrekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb deze ook een tijdje gebruikt en vind hem wel fijn, maar gebruik uiercreme van Kruidvat huismerk en die is net iets fijner!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze wil ik best eens proberen, fijn als een crème zo snel intrekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vaseline is zowiezo geweldig maar ik raad ook de handcreme van Lancaster aan van de lijn Aquamilk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt goed! Ik heb alleen flessen en potten vol handcrème staan die eerst op moeten! Drie euro is inderdaad een leuk prijsje voor een goede handcrème!

    BeantwoordenVerwijderen