vrijdag 17 mei 2013

Inspiratie: Céline Paris


Overal zie je het bekende Céline Paris t-shirt voorbij komen, inclusief tutorials! Nu ik vakantie heb ben ik van plan om zelf ook zo'n shirt te maken dus zocht ik wat inspiratie op. Bekijk deze tutorials om te zien hoe je het shirtje maakt (1, 2 en 3).

























Zoals je ziet kunt je het shirt goed combineren. Hou mijn Instagram in de gaten voor het resultaat van mijn DIY. Het lijkt me heel tof om het shirt te combineren met een short in de zomer. Ik heb echt veel zin om te beginnen met dit miniprojectje! Ik wil voortaan ook iets meer over fashion bloggen, want ik ben er steeds meer geïnteresseerd in!

Heb jij ook al zo'n shirt?

Liefs,
Mariska 

18 opmerkingen:

  1. ik vind de eerste outfit amazing omygosh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem nog niet, maar wil hem zeker bestellen! Je kan hem inderdaad overal mee controleren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuk shirt! Alleen je ziet hem zo vaak dat ik het een beetje een overhype vind worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik met je eens! Best jammer want het is inderdaad een leuk shirt.

      Verwijderen
  4. Ik vind het echt een leuk shirtje, maar ik ga hem denk ik een keertje zelf maken. Leuk z'on inspiratie post!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een leuk shirtje, mooie inspiratiefoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kunt het inderdaad heel mooi combineren! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou van de Celine bag, mocht ik ooit de loterij winnen dan is dat het eerste wat ik koop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou echt zo erg van die t-shirts ! I love that !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij blijft leuk! Zeker de een na laatste!

    BeantwoordenVerwijderen