zondag 30 juni 2013

Lavera Family Sun Spray SPF 15 medium

Een tijdje geleden mocht ik via BeautyNL een heel pakket van Lavera ontvangen. Met de zomervakantie in gedachten was ik erg blij dat ik een aantal mooie producten mocht uittesten. Vandaag laat ik jullie deze zonnebrand zien, speciaal voor de hele familie.



De zonnebrand zit in een normale spuitflacon, niks mis mee dus. Hij bevat SPF 15 en is waterbestendig. Op het eerste gezicht lijkt deze zonnebrand mij erg fijn, vooral omdat hij geschikt is voor het hele gezin. De eerste keer dat ik 'm gebruikte viel mij vooral op dat de zonnebrand niet standaard wit is, maar meer gelig.


Hierboven zie je wat ik bedoel. Op zich niet zo'n probleem, maar naarmate het gebruik bleef er een witte waas achter. Ook ''trok'' hij niet geheel in en bleef er een klein laagje op mijn huid liggen. Wel glansde hij mooi en voedde de zonnebrand mijn huid.




In de tijd dat ik deze gebruikte ben ik niet verbrand, dus hij doet wel z'n ding. Maar, ik zou deze zonnebrand niet opnieuw kopen. Waarschijnlijk kies ik toch sneller voor een transparante zonnebrand, maar ik ga deze nog wel opmaken!

Deze zonnebrand is hier verkrijgbaar voor €11,15 (nu in de aanbieding voor €8,92!)

Wat denken jullie over deze zonnebrand?

Liefs,
Mariska

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat je zoveel moet smeren zodat je geen witte laag meer ziet van de zonnebrand, daarom gebruik ik ook liever een transparante spray! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van de witte laag, maar wel handig dat het een spuitflacon is. Voor op het strand zou ik het waarschijnlijk nog niet zo erg vinden, maar voor dagelijks gebruik kies ik toch veel liever een transparante spray! :)

    BeantwoordenVerwijderen