zondag 17 november 2013

Catrice All Matt Plus Shine Control Make Up

Na een tijdje een BB cream gebruikt te hebben begon het verlangen naar een goede foundation weer te kriebelen. Ik zelf ben namelijk pas tevreden als al mijn oneffenheden goed bedekt zijn. Daarvoor kun je beter een foundation aanschaffen dan een BB cream dus ging ik opzoek naar een fijne foundation. 

Na wat research op het internet kwam ik terecht bij de foundations van Catrice. Er zijn meerdere foundations van Catrice en daarom heb ik gekozen voor degene die het beste bij mijn huidskleur past. De All Matt Plus Shine Control Make Up in #010 Light Beige. Een hele mond vol dus.

De foundation is olie vrij, zou moeten zorgen voor een mat effect en is longlasting. De verpakking ziet er goed uit. Het enige nadeel van een glazen verpakking is dat je de laatste restjes er niet uit kunt halen. Het doserings systeem werkt verder goed. Een pompje is genoeg voor je hele gezicht.


Zoals je kunt zien is de foundation best vloeibaar en makkelijk uit te smeren. Daardoor is de dekking niet heel erg goed. De oneffenheden zijn minimaal maar na een paar uur zijn ze weer te zien. De foundation is niet zo heel erg longlasting dus.. Gelukkig is dit wel de goede kleur voor me, en krijg je niet zo'n cake-ig effect na het opsmeren. 

Ik denk niet dat ik deze foundation opnieuw zou kopen. Na deze zoek ik verder naar eentje die de hele dag goed blijft zitten en daarbij ook een goede dekking heeft. Als jij opzoek bent naar een foundation met een redelijke dekking en een die je gezicht mooi mat maakt is deze waarschijnlijk wel iets voor jou!

Deze foundation is te koop voor €6,59 bij o.a. de Kruidvat en Trekpleister

Wat denk jij van deze foundation?

Liefs,
Mariska



12 opmerkingen:

  1. Oh dat die niet longlasting is valt dan wel weer tegen. Ziet er wel goed uit zo op het eerste gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. denk dat ik ook meer dekking nodig heb xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze foundation ook en vind hem best oké. Niet slecht en ook niet super. Leuke blog heb je trouwens! Ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze foundation ziet er best goed uit. Heb vandaag 1 getest van de action, gewoon omdat het kan haha, maar deze dekte oko neit zo..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ie een beetje tegenvalt zeg. Ik vind de kleur en dekking zo op je hand wel heel mooi namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer dat hij niet lang blijft zitten!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat ie tegenvalt, ik vind de kleur wel heel mooi!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat is jammer, leuke post, leuke blog
    kijk ook eens naar onze blog kunnen we volgen
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer zeg! &wat heb je een leuke blog, ik volg je vanaf nu via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelf vind ik wat meer dekking ook fijner!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb deze ook en ik vind ook dat hij snel weer 'verdwijnt'. Ik draag hem eigenlijk nooit meer. Je hebt wel een super leuke blog, ik ga je volgen via bloglovin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke blog heb je !
    Ik volg je nu ! Volg je terug ?
    www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen