zondag 12 januari 2014

Lavera handcrème

Van sommige producten heb je gewoon nooit genoeg. Mascara's, labello's en zo ook handcrèmes. Deze handcrème van Lavera bezit ik al enige tijd en ik deel in deze post mijn mening erover!



Ik word helemaal vrolijk als ik naar deze tube kijk. Ik vind de combinatie van roze en de rozen heel leuk bedacht en zo valt de tube ook lekker op!  De verpakking is niet heel groot, er zit namelijk 50 ml in. Wel heel handig om mee te nemen in je tas! 


 De tube doseert verder prima, niks op aan te merken! De ingrediënten heb ik er even bij gezet voor de liefhebbers. Dit keer is het wel duidelijk wat er allemaal in zit. In tegenstelling tot deze Aloë Vera Body Butter zonder Aloë Vera. Op de verpakking staat (in het Duits, dat wel) dat het planten-ingrediënten uit eigen productie bevat.
Als ik zo kijk klopt dat wel, gezien de *-tjes en de verschillende oliën die de crème bevat.

''De lichte formule van deze créme hydrateert en beschermt je nagels en de gevoelige huid van je handen. De zachte geur van rozen geeft je een ontspannen en weldadig gevoel.'' Bron

Hierboven kun je lezen wat Lavera zelf over de crème zegt. Wat het beschermen van mijn nagels betreft merk ik niet veel verschil. Wel maakt de handcrème mijn handen heel zacht, en maakt de lekkere geur van rozen het wel fijner om de crème te gebruiken! De substantie is gewoon wat ik van een handcrème verwacht, fijn smeerbaar. Jammer genoeg trekt de crème niet heel snel in, maar het is te doen!


Ik ben tevreden over deze crème, alleen ik zou hem niet opnieuw kopen. Voor dit geld haal ik liever een fijne crème van Vaseline die lekker snel intrekt! 

Je kunt deze crème kopen bij de DA, maar ook bestellen op bijvoorbeeld deze site voor een advies prijs van €4,35

Welke handcrème is jou favoriet?

Liefs,
Mariska

1 opmerking: