vrijdag 30 mei 2014

My endless H&M wishlist




Als ik in de H&M rond loop, vind ik het altijd moeilijk om leuke kleren te vinden. Maar online is dat heel anders! De webshop is heel overzichtelijk en ik kijk er dan ook vaak in rond. De keren dat ik bij H&M besteld heb ging alles heel soepel, pluspuntje! Er zijn ook heel veel kortingscodes online te vinden, dus dat scheelt ook weer. Kijk je mee naar mijn favorieten?

















`

Peplumtop


Mouwloze top


Tricot top


Gebreid vest


Korte jumpsuit


Super Skinny Super Low Jeans


Denim short


Bandeau-bikinitop + Tie Tanga


Strooien hoed


Open schoenen


Loafers


Zoals je ziet veel zwart en wit, maar daarvoor bestaan accessoires! De bikini wil ik binnenkort graag een keer gaan scoren, alleen ik ben bang dat hij heel erg doorschijnt. Heeft iemand daar ervaring mee? Het gebreide vest lijkt me heel handig voor als je 's avonds buiten zit en het net ietsje kouder wordt. Ook wou ik graag een wit basic t-shirt dat ik kan dragen boven een zwarte leren broek. En de loafers zijn zó schattig!

Wat zijn jou favorieten?

Liefs,

Mariska


3 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten, die peplumtop vind ik erg mooi (daar ben ik de laatste tijden gek op). Zelf heb ik geen ervaring met die bikini maar ik zou zeker goed kijken, want als je nu al vindt dat die erg doorschijnt zou het straks in het water erger worden (zeker goed kijken voor je hem koopt).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bezoek die webshop eigenlijk nooit. Moet ik toch eens doen, zie ik al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die witte bikini gekocht, hij is echt prachtig! Ik vind meestal te veel in de winkel hihi x

    BeantwoordenVerwijderen