woensdag 11 juni 2014

OPI - Red Lights Ahead... Where?

Aan elke kleur van OPI heb ik wel een leuke herinnering. Zo ook met deze. Ik kocht dit prachtige rode kleurtje na een super leuke vakantie in Mallorca. Op het vliegveld moesten we wachten en daardoor konden we even rondkijken. Natuurlijk bleef ik even staan bij het schap van OPI en mijn oog viel op deze!


De potjes van OPI zijn altijd hetzelfde, simpel en praktisch. Het kwastje is van goede kwaliteit en mooi recht afgesneden. Ook het uiterlijk van het potje is prima, geen poes pas. Je kunt precies zien welke kleur je pakt. Er zit 15 ML in het potje, wat redelijk veel is! 


Dit kleurtje dekt iets minder goed als Teal the Cows Come Home. Toch nog net in twee laagjes. Het is niet echt rood, maar meer een prachtige koraal kleur. De kleur zit net tussen licht rood en oranje in. Heel mooi voor in de zomer. Lakt verder prima, niet streperig. Een tikkeltje dun, dus pas op met het aanbrengen. 


Ook op dit lakje ben ik helemaal verliefd, de kleur is helemaal mijn ding.  Net zoals Teal the Cows Come Home blijft de lak lang op m'n nagels zitten. Wat zo'n groot plus punt is. Ik draag dit kleurtje ook heel vaak op mijn teennagels, omdat het weer wat anders is als standaard rood!
Als je iets meer over hebt voor een nagellak, is dit zeker een aanrader.

Je kunt OPI kopen bij o.a. de MOOI drogisterij voor €14,25.

Liefs,
Mariska

3 opmerkingen:

  1. Oehh hij is echt heel erg mooi. Het is inderdaad geen standaard kleur rood, maar dat maakt hem alleen maar mooier. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, ik ben jaloers op jouw nagels!

    BeantwoordenVerwijderen