zondag 8 juni 2014

China Glaze - Glistening Snow & With Love

China Glaze is een merk wat ik nog nooit eerder geprobeerd had. Totdat ik deze nagellak ontving, waar ik super blij mee was. Op veel blogs kwam dit merk voorbij, en ik zag alleen maar goede reviews! Tijd om eens te kijken of dit merk nagellak echt zo fijn is.

Ik won een setje nagellak, wat een limited edition was met kerstmis. Het was een setje met de kleuren 1118 Glistening Snow en 1112 With Love. Uit enthousiasme heb ik de eerste keer dat ik de nagellak op deed geen foto's gemaakt, maar na een tijdje de nagellak gebruikt te hebben kan ik jullie er genoeg over vertellen.

Mijn eerste indruk was goed. De potjes zijn groot, er zit maar liefst 14mL in. Ook staat er ''Nail Lacquer with hardeners'' op het potje. Zelf heb ik er niet echt op gelet, en er ook niks van gemerkt. Het gaat mij meer om de kleur en de houdbaarheid. Beide kwastjes waren mooi recht afgesneden en hadden een fijn formaat. Persoonlijk vind ik de kwastjes van Essence nog steeds het fijnst, maar deze komen dicht in de buurt!

Op beide foto's draag ik twee laagjes nagellak


Het lakje 1118 Glistening Snow doet zijn naam eer aan! Het is een nagellak met veel (holografische) glitters. Dekt in twee dikke laagjes prima. Ik was vooral verbaast over het feit dat de nagellakjes het heel lang uithouden op mijn nagels! Wat je niet gelijk verwacht voor het geld wat je neertelt voor een nagellak van China Glaze. Ik vind deze nagellak heel erg passen bij het thema Kerstmis, maar ik draag 'm natuurlijk wel vaker. Het lakje is een groot favoriet! 


Mijn verwachtingen van 1112 With Love waren hoog. Bloggers vertelden me dat dit de perfecte rood was. Het is een prachtige rode nagellak, die dekt in twee dikkere laagjes. Als je korte nagels heb heb je twee dunne nodig, maar bij mij schijnen al snel de tips van m'n nagels door. Op de foto is de kleur een beetje lichter en doffer, maar in het echt is het een klassieke kleur rood! Ook dit lakje hield het lang uit op m'n nagels. Ik word steeds enthousiaster!

Al met al vind ik de nagellak van Chinza Glaze erg fijn, de dekking is goed, houdbaarheid ook... Ik heb eigenlijk niks te klagen. Een dikke aanrader!

China Glaze is online te koop bij onder andere Prettypolish voor ongeveer €5.

Liefs,

Mariska

3 opmerkingen: