donderdag 19 december 2013

Essence Stays No Matter What Waterproof Eyepencil

Nadat ik mijn nieuwe portemonnee mee sleurde het dorp in had ik een grote drang om iets te kopen! Slecht excuus eigenlijk, maar dit keer mocht het van mezelf. Ik koos voor een oogpotlood, omdat dat toch nét iets subtieler staat als gel eyeliner en liquid eyeliner. Kijk je mee?


De verpakking is simpel, typisch Essence! Ik koos voor de zwarte variant, puur omdat ik dat het mooiste vind voor boven je ogen. Essence beloofd een water-, party- en lifeproof oogpotlood. Hij blijft 16 uur zitten! Ook is het handig om te weten dat je dit potlood moet slijpen. In eerste instantie leek me dat erg raar, omdat de verpakking meer plastic achtig is.

In het begin heeft het potlood een fijne punt, waar je een mooie lijn mee kunt zetten. Maar je moet hem al snel slijpen omdat 'ie snel bot word. Dat is best een minpunt, want dat gaat stroef zoals je wel kunt verwachten.


Hierboven de swatches, de eerste foto bevat swatches van de drie kleuren gelijk nadat ik ze had aangebracht. En op de tweede foto heb ik een hele tijd zitten boenen.
Essence claimt dat hij zo super goed blijft zitten, maar daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Vooral met water niet. Jammer dat Essence me niet heeft kunnen overtuigen met dit potlood. Ik grijp terug maar mijn favoriete liquid eyeliner!

Ken jij dit potlood al?

Liefs,
Mariska


7 opmerkingen: