woensdag 18 december 2013

ELF Shimmering Facial Whip

Ik heb deze ELF Shimmering Facial Whip (zeg maar gerust highlighter) al een hele tijd. Maar gebruik 'm nooit. Ik laat jullie vandaag weten waarom en ik deel mijn mening erover met jullie!




Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik kan niet overweg met highlighters. Ik heb tientallen reviews gelezen maar weet nog steeds niet precies wat en hoe. Ik ben dus opzoek gegaan en heb ''how to highlighter aanbrengen'' ingetypt op Google. Uiteindelijk ben ik op deze pagina gekomen en voor mij als beginner is dit een heel fijn artikel! Hier kun je goed zien hoe en waar de highlighter moet komen.


Ik had al een hele tijd Lilac Petal #11027R in huis, die ik een tijdje terug gewonnen had via ELF. Dus ik ging 'm testen. Ik kwam erachter dat een vloeibare highlighter niet echt een goed begin was want je doseert al snel fout en je gaat glimmen als een discobal. Maar dat mag de pret niet drukken, zie hieronder de swatches!

Een uber klein drupje zorg al voor een heel glitterig effect. Op de derde afbeelding heb ik best moeten boenen opdat ik een redelijk resultaat kreeg. Let dus op dat je niet te veel neemt. Wat mij zelf opviel is dat het een beetje ruw uitsmeert en niet op alle plekken even ''dik'' is.


En hierboven de ingrediënten nog. Voor de mensen die daar baat bij hebben. Ik denk dat ik zelf beter kan beginnen met een vaste highlighter maar voor de mensen die eens iets anders willen proberen is dit misschien wel wat!

Je kunt deze highlighter hier kopen voor €1,00 enkel online bij EyesLipsFace.nl

Wat denk jij van deze highlighter? Kan jij er een beetje mee overweg?

Liefs,
Mariska

3 opmerkingen:

  1. ik weet niet wat het is maar als de verpakking mij niet aanspreekt ben ik er eigenlijk al klaar mee.
    ook deze verpakking vind ik tegenvallen, zelf gebruik ik ook geen aparte highliter, witte oogschaduw werkt voor mij het best!!
    voor 1,- is het nog niet zo erg maar toch jammer dat je hem niet vaak gebruikt!!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit, de verpakking spreekt mij weer niet zo aan!
    Ik vind het wel een mooie highlighter

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verpakking valt wat tegen vind ik, maar de highlighter ziet er mooi uit!
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award :)
    http://www.melfortune.blogspot.be/2013/12/liebster-award-2-3-4-5-6.html#more
    x

    BeantwoordenVerwijderen