dinsdag 31 december 2013

Inspiratie: Workout.

Toen ik op Michelle haar blog las over deze legging was ik verkocht! Ik doe zelf aan voetbal maar omdat ik nu geblesseerd ben kan ik haast niks (qua sporten). Binnenkort mag ik weer beginnen met hardlopen, en deze legging lijkt me perfect daarvoor!




Hier een foto van het artikel wat Michelle schreef. Ze vertelde dat ze 'm had gezien op Marktplaats en daarna had gevraagd voor Kerst. Ik typte gelijk ''workout legging'' in op Google en kreeg een aantal leuke sites te zien.



De bovenstaande leggings vond ik op het internet. Omdat Michelle vertelde dat ze de legging gezien had op Marktplaats zocht ik daar ook even op. Helaas is de legging een beetje aan de prijs: de prijzen variëren best wel, namelijk: £26.99, €27,50 en €33,95.
Omdat ik dat best prijzig vind voor een legging denk ik er nog even over na. Maar hij is wel heel erg gaaf!

Wat vinden jullie van deze legging?

Liefs,
Mariska

5 opmerkingen:

  1. Hihi super leukkk! Lief dat je me genoemd hebt ^^ Die wat ik heb via marktplaats is volgens mij een andere dan die van 33,95. Ik vond 'm inderdaad ook wel prijzig, maar als je er eentje van nike koopt ben je ook 40 euro kwijt haha, maar dat is natuurlijk kwalitatief wel beter! Fijne jaarwisseling :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er gaaf uit ik heb ook nog van die fel roze nep nike gympen die kunnen er ook goed onder
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem echt erg leuk! Supertof om lekker mee te sporten.

    BeantwoordenVerwijderen