zaterdag 28 december 2013

Nailpolish Week #6

Ik weet niet waarom, maar ik heb dit lakje al heel lang maar heb 'm nog nooit uitgeprobeerd. Aangezien je deze gewoon nog steeds kunt kopen en dit een prima winterlakje is laat ik deze vandaag aan jullie zien!


Zie hier #36 Mint me Up van Catrice. Net zoals alle andere Catrice lakjes heeft deze een fijn kwastje, mooie verpakking, helemaal niks op aan te merken. Dit lakje heeft een groene kleur, moeilijk te omschrijven. Er zitten prachtige glitters in die de lak perfect maken. 


En dan de swatches. De lak dekt prima binnen twee laagjes. Het is een aparte lak vanwege de glitters, maar dat maakt hem juist heel mooi. Het kwastje brengt prima aan, hij dekt goed, blijft mooi zitten. Wat wil je nog meer?! Alweer een dikke aanrader van Catrice.

Je kunt deze lak kopen voor €2,99 bij o.a. de Kruidvat en de Trekpleister.

Wat vind jij van deze lak? Zou jij 'm dragen?

Liefs,
Mariska

Nailpolish Week #1
Nailpolish Week #2
Nailpolish Week #3
Nailpolish Week #4
Nailpolish Week #5
Nailpolish Week #6
Nailpolish Week #7

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een erg mooi lakje, ik hou van de kleur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur! Ik denk dat ik hem wel zou dragen als ik een bijpassende outfit had. Helaas mag ik geen nagellak op als ik werk, dus ik draag bijna nooit meer nagellak..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet zo van de groentinten, maar het is inderdaad een prima winterlakje. Ook ik heb goede ervaringen met de lakjes van Catrice.

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat een mooi kleurtje!! love catrice <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die heb ik ook! Ik draag m echt heel erg vaak in de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen