dinsdag 17 december 2013

New in: Portemonnee

Nadat een tijdje geleden mijn portemonnee was gestolen tijdens het shoppen had ik een nieuwe nodig. Het is altijd handig om je geld en pasjes bij elkaar te hebben dus ik besloot opzoek te gaan naar een portemonnee. Eentje die niet heel duur is, maar toch leuk!



En die vond ik. Je raadt het nooit: bij de Action! Ik had besloten dat ik niet een al te dure wou nemen, dus ik kocht deze. Het is een roze/gouden achtige portemonnee, zo'n envelop variant. Er zit een rits als sluiting op dus je geld kan er niet zomaar uit vallen!



Alles past er in, behalve je pasjes. Er zijn twee aparte vakjes waar je je pasjes in kunt doen.. De rest moet je ergens anders achter stoppen. Wat wel een pluspunt is is dat er een rits is voor je kleingeld. Zo valt niet alles eruit als je je portemonnee op de kop houdt. 


De portemonnee is groot, maar handig. Zo blijven de briefjes mooi en netjes. Qua uiterlijk is hij niet echt mijn ding, maar een prima alternatief voor als je even iets anders nodig hebt!

Je kunt deze portemonnee kopen voor €2,69 bij de Action.

Wat vind jij van deze portemonnee?

Liefs,
Mariska

5 opmerkingen: