zondag 5 januari 2014

Dé lippenstift die je lippen net wat extra's geeft

Na aanleiding van een comment op dit artikel kocht ik deze lippenstift van Essence! Ik had al eerder een lippenstift in ongeveer deze kleur, maar die bleef niet lang zitten. Deze lippenstift zou het langer volhouden, ik ben benieuwd!




De lippenstift zit in een mooie verpakking, en aan de roze ring kun je goed zien welke kleur je hebt. Heeft Essence goed gedaan! Een stuk beter als de andere lippenstiften die Essence heeft (die met de veeel goedkoper ogende verpakking). Hierboven kun je zien dat de lippenstift goed gepigmenteerd is, yay!
De kleur #07 Natural Beauty is een perfect kleurtje als je niet te veel wilt opvallen. Echt iets voor mij.

Hier boven nog een foto van wanneer ik de lippenstift droeg. Ik ben er super blij mee, en het belangrijkste: hij blijft veel beter zitten! Hij gaat zeker een paar uur langer mee dan wanneer ik de andere lippenstift van Essence gebruikt. En dat is wat we willen natuurlijk!


Je kunt deze lippenstift kopen voor €2,39 bij o.a. de Kruidvat

Wat vind jij van deze lippenstift?

Liefs,
Mariska

10 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook en ben er erg tevreden over :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het zelf nog niet kunnen testen maar ik lees alleen maar goeie reviews over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur!

    Deze gaat op mn shoppinglist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze zelf ook. Erg fijne lippenstift en kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zelf 2 lipsticks van deze Essence lijn: Coral Calling en Wear Berries. Ze zijn allebei echt ontzettend mooi. Deze ziet er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik draag zelf nog geen make-up, maar deze is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In de categorie "my lips, but better". Hele mooie kleur!

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen