dinsdag 7 januari 2014

Shoplog, laatste maand.


Druk op het playknopje om mijn geshopte spulletjes te bekijken!


Ik zag zoiets op een andere blog, ik weet niet meer waar. Maar als je het weet, zeg het even dan zet ik het erbij! Ik kocht twee nagellakjes van Rimmel Londen in de 1+1 gratis actie bij Kruidvat. Nadat mijn Catrice foundation gevallen was ging ik bij de HEMA langs om een budget foundation te scoren. De oogschaduw (ook van Catrice) kon ik niet laten liggen, hij is zo prachtig! De parfum en wenkbrauw set komen ook van de Kruidvat, en ik ben er erg tevreden over. Binnenkort de reviews! 

Waar wil jij het liefste een post over lezen?

Liefs,
Mariska

4 opmerkingen:

  1. Ah die lakjes van Rimmel zijn zo prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de review van je wenkbrauwset. Je hebt echt leuke dingen gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke spulletjes. ik was laatst in de winkel voor de eyebrow set van catrice, maar ze waren allemaal op. xx

    BeantwoordenVerwijderen