dinsdag 4 februari 2014

H&M Favorites

De H&M is eigenlijk een winkel waar ik altijd even naar binnen loop puur om rond te snuffelen. Alleen heb ik eerlijk gezegd nauwelijks kleren van de H&M. Ik krijg altijd de nieuwsbrief en ik zag zulke leuke kledingstukken dat ik ze met jullie wou delen. Kijken jullie mee?














Niet alle kleren zijn even goedkoop, het leren bickerjack iets namelijk net iets te duur voor mij. Maar H&M zou H&M niet zijn als ze geen betaalbare kleding hebben! De loafers vind ik super schattig en ga ik ook zeker aanschaffen. Het Tricot singlet is ook zoiets wat altijd van pas komt en ik zou altijd nog een keer willen weten hoe zo'n zwart rokje mij staat. 

Wat ga jij zeker kopen deze zomer qua kleding?

Liefs,
Mariska

4 opmerkingen:

  1. Leuk, ik wil graag nog een zomers jack of parka :) Liefs, XX Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, vind het leren jasje heel mooi. Viel bij mij net weer een nieuwe folder op de mat met allemaal leuke dingen, dat wordt shoppen binnenkort! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie favorieten, vooral de tas vind ik erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie favorieten! Het leren jasje is echt een beauty! Alleen erg duur inderdaad.
    De handtas vind ik ook super!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen