dinsdag 18 februari 2014

Nieuwe producten Essence

Ik MOEST zaterdag toch wel even naar de Kruidvat. Iedereen weet natuurlijk wel waarom, want er lagen een hoop nieuwe producten in de schappen. Vooral Essence had mooie en daarvan nam ik er twee mee. Ik koos voor de nagellak met Sand Fffect en een lippenstift. Ik had van beide al reviews gelezen en wist daardoor dat het zeker geen miskopen waren!


De lippenstift lijkt misschien een beetje op zijn soortgenoot die ik al eerder reviewde. Dit is een van de rustigere kleuren uit de lijn. Een mooie strakke verpakking met een roze ring zodat je kunt zien welke kleur je pakt. Heel handig voor als je een beetje haast hebt. Essence heeft het heel goed gedaan met deze lippenstiften! 
Essence - Love Me #13

De kleur Love Me (13) is een draagbare kleur, iets feller en rozer als Natural Beauty. Ik ben helemaal fan van dit product! Heel fijn in gebruik, glijdt als boter over je lippen en blijft ruim 2 uur goed zitten. Voor een budgetproduct als deze vind ik dat nog een goede prestatie. 


Dan de nagellak die ik in mijn mandje legde. Deze heeft net zoals de rode variant een mooi Sparkle Sand Effect. Ik vind deze trend heel leuk, het geeft je nagels een net iets mooier effect. De nagellak heeft verschillende glitters, waaronder donker roze. Gaaf om te zien!

 Essence - Hello Rosy #182

Dan de swatches, wat een mooi lak! Hij dekt al bijna in één laagje, maar twee is net iets mooier. Het sand effect komt goed naar voren zoals je kunt zien. Dit is de enige lak met zo'n aparte glitter erin en dat vind ik zeker een pluspunt: ik hou van originele producten! 

Je kunt de lippenstift kopen voor €2,29 bij de Kruidvat.
Je kunt de nagellak kopen voor €1,69 bij de Kruidvat.


Wat is jou favoriete product uit het nieuwe assortiment van Essence?

Liefs,
Mariska

1 opmerking: