woensdag 19 februari 2014

HEMA Foundation

Nadat mijn net nieuwe foundation van Catrice kapot gevallen was, moest ik op zoek naar een nieuwe. Best jammer want de foundation beviel me goed. Dit was mijn eerst foundation van Catrice en ik denk ook dat ik gelijk een hele fijn had. Ik besloot langs te gaan bij de HEMA om te kijken of ze hier foundations hebben die net zo fijn zijn.



Ik koos voor de simpelste foundation die ze hadden. Deze is voor alle huidtypen, heeft een lichte tot medium dekking, bevat vitamine E en is ongeparfumeerd. De verpakking is simpel maar strak. Had wel iets leuker gemogen! Je kunt met de opening goed doseren. Er komt niet plotseling een hele klodder uit.


De kleur 02 is helaas net iets te donker voor mij, maar geeft wel een mooie gezonde glow. De dekking is zeker niet medium, eerder licht! Dit stond ook op de verpakking, maar dat medium mogen ze wel weglaten. De foundation smeert fijn uit en brengt met een stippling brush mooi aan. 

Links: geen foundation // Rechts: met foundation

Hierboven de foundation op mijn gezicht. Zoals je kunt zien heb ik op de linker foto her en der wat rode plekjes en oneffenheden. Deze bedekt de foundation redelijk goed. Ik vind het jammer dat de foundation te donker is, want op mijn kaak- en halslijn valt het heel erg op. Het geeft een beetje een oranje effect, balen! Als jij een huid hebt zonder oneffenheden is deze foundation zeker iets voor jou. Het geeft de huid een mooie gezonde glans. Heb je veel rode plekjes en oneffenheden kun je deze beter skippen. Voor de prijs mag je in ieder geval  niet klagen.

Je kunt deze foundation kopen voor €3 bij de HEMA.

Welke foundation gebruik jij?

Liefs,
Mariska


2 opmerkingen:

  1. Voor € 3 klinkt hij zeker goed. Jammer dat hij te donker is! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had deze ook ooit maar vond hem ook iets te oranje ja maar gelukkig was hij maar 3 euro toch!
    liefs, Brittany

    BeantwoordenVerwijderen