zaterdag 5 mei 2012

Essence Nail Coulour 3, #04 A Walk In The Park

Over dit soort lakjes heb ik al een keer eerder geschreven. 2 potjes, 3 mogelijkheden. Super handig voor onderweg. En de combinatie is meestal erg mooi.
Deze kleur genaamd A Walk In The Park is een mooie groene kleur gecombineerd met een blauwe glitter namelijk Stop For An Ice Cream.
 





















Dit is een mooie en egale groene kleur. Het is een donkere kleur die nijgd naar een hele mooie mos kleur! Het lakje dekt goed. 1 tot 2 laagjes, bij het eerste laagje schemerd hij soms wel door. Dus een tweede laagje raad ik zeker aan.


Hier de swatches:


Twee laagjes - A Walk In The Park
 
 Twee laagjes - A Walk In The Park

2 laagjes - A Walk In The Park + 1 laagje - Stop For An Ice Cream (glittertopper)
 
2 laagjes - A Walk In The Park + 2 laagjes - Stop For An Ice Cream (glittertopper)

Persoonlijk vindt ik de  (blauwe) glittertopper echt niet mooi! Hij matcht niet bij het groene. Ik snap niet wat Essence hier van wil maken. Dit is echt jammer! Want de groene kleur is zo mooi. Gelukkig kun je zelf kiezen of je de glittertopper wil gebruiken.
Ik heb op andere blogs gelezen dat sommige Nail Colours ook niet erg mooi waren. Voornamelijk de LE die een tijdje geleden in de schappen lagen. Ik ben blij dat ik daar niks van gekocht heb. Herriner je ze nog?

 
 Essence LE Season Of Extremes

Ik vind het toch wel weer een plus punt dat je zo ook gewoon apart kunt  gebruiken. Want volgens mij zijn de nude kleuren van hierboven ook heel erg mooi!
Maar ik wijk een beetje af. Al met al vind ik deze lak erg fijn. Ik wil hem zeker nog een keertje gebruiken! Maar dan wel alleen de groene ;). 
Dit lakje ligt in het vaste schap van Essence en is te koop voor  €2,79 bij de Kruidvat of de Trekpleister.

Wat vind jij van de glittertopper?

Liefs,
Mariska 

1 opmerking: