zaterdag 5 mei 2012

Nude nailart

Toen ik op www.beautykoning.com deze nude nailart zag, wou ik jullie mijn  (nagemaakte) versie laten zien. Hij verschild niet heel erg veel, hij is bijna hetzelfde ;).
Toen begon ik te denken, hoe moest ik de glitters netjes verdeeld om mijn nagel tips krijgen?














(bron)





Ik bedacht me dat ik bij mijn tips, wat topcoat kon doen. Als ik daarover de glitters strooide moest het lukken! Dan kon ik mijn handen daarna uitschudden, zodat de overige glitters ervan af vielen.
De lak die ik als onderllaag heb gebruikt heb is van Essence. Hij komt uit de Nude Glam collectie en hij heet #04 - iced latte. Hier een swatch:






  Deze lak heb ik dus gebruikt als onderlaag, nadat ik het hele gedoe met de glitters heb nageboost was dit uiteindelijk mijn nude nailart:




Ik heb losse glitters gebruikt, die volgens mij van de Action kwamen. Deze zat verpakt samen met 7 of 8 andere kleuren glitters (in buisjes). Op de foto heb ik na de glitters gelijk een topcoat aangebracht. Zodat de glitters blijven zitten.

Hier zijn nog wat andere nude nailarts die je misschien wel inspireren:










Wat is jou perfecte nude nailart?

Liefs,
Mariska

1 opmerking:

  1. De voorlaatste is heel mooi!
    Ik volg je vanaf nu met bloglovin', hopelijk kom je ook eens naar onze blog kijken :)
    x
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen