donderdag 6 juni 2013

Coconut Care lip balm

Toen ik laatst in de Action liep zag ik deze lip balm liggen. Zoals jullie weten ben ik gek op kokos(geuren) e.d. en ook deze lip balm vond plaats in mijn mandje! Ben jij ook al zo'n kokos fan? Lees dan snel verder.














De huls is simpel en werkt prima, al heb ik wel het idee dat de lip balm zelf een beetje wiebelig is en er elk moment uit kan vallen. Verder oogt het een beetje cheap, maar dat is ie natuurlijk ook. 
Wanneer je de dop eraf haalt komt je een heerlijke kokos geur tegemoet. 




 Hier nog even de ingrediënten voor de mensen die er geïnteresseerd in zijn! De lipbalm maakt mijn lippen lekker zacht, maar niet zo als bijv. een van Labello. Ook kan ik me voorstellen dat sommige de geur té overheersend vinden. Als ik moet toegeven word ik er zelf ook een beetje misselijk van af en toe haha! Maar daar in tegen is de lip balm wel fijn, en zeker voor de prijs!

Als je op zoekt bent naar een budget lippenbalsem die je lippen zacht maakt en niet verlangt naar uitermate goede kwaliteit zou ik zeker even langs de Action gaan!

Deze lip balm is te koop bij de Action voor €0,69

Houden jullie ook zo van de geur van kokos?

Liefs,
Mariska

4 opmerkingen: