zaterdag 8 juni 2013

Stapelreview Etos, Essence, NYC en Hema

Bij de vorige stapelreview van Essence waren er een heleboel leuke reacties, en toen bedacht ik me dat ik toch maar iets meer moest posten over nagellak en nailarts. Vandaar deze stapelreview vandaag, kijk mee naar lakjes van Etos, Essence, NYC en Hema!


















Als eerste 08 Peach & cream van Essence. Deze kocht ik als het goed is tijdens de 1+1 gratis actie bij de Kruidvat. Ik had al een lakje van de Nude Glam lijn en die beviel mee heel erg goed. Daarom kocht ik deze erbij, en daar ben ik blij mee! Dit lakje dekt mooi na 3 laagjes.



Mooi geel is niet lelijk! Op deze foto siert 294 Lexington Yellow mijn nagels. Deze kleur lakt iet wat moeilijk, maar dekt wel mooi in 2 laagjes. Zeker een aanrader! Het kwast je is smal en erg fijn om mee te lakken. Een hele mooie kleur voor in de zomer tijden!




Nog steeds opzoek naar de perfecte rood. Dit lakje kreeg je gratis bij een actie van de AH en Etos. Met een bon van de AH kreeg je bij besteding van €5 bij de Etos dit lakje gratis. In de vroege ochtend ben ik naar de Etos gefietst en heb ik dit lakje gescoort. Helaas is de dekking niet heeel goed, maar met 2 laagjes kan ie er nét mee door.


 Als 1 à laatste een lakje van de Hema. Deze is een hele grote favoriet. Een prachtig lichtblauw lakje die al dekt binnen twee laagjes!! En dat voor een heel budget prijsje. Zeker een aanrader. Dé perfecte babyblauw!

En als afsluitertje deze mooie kleur paars. Ook van de Hema, maar dan de Diamond collectie. Deze bevat hele mooie blauwe shimmers. Deze lak heeft net zoals de vorige een fijn smal kwastje waarmee je goed en precies kunt lakken.

Essence Peach & Cream - €1,69
NYC Lexington Yellow - €2,29
Etos 313 - €2,49
Hema 833 - €2,50
Hema 012 - €3,-

Welke lak is joun favoriet?

Liefs,
Mariska

6 opmerkingen: