donderdag 9 januari 2014

Inspired Nail Art #8

Het viel me op dat ik al heel lang geen nailarts meer online heb gezet, en daar moest verandering in komen! Ik heb veel dingen op mijn iPod, computer of mobiel staan waar ik vervolgens niks mee doe. Zoals ook deze, een hele schattige nailart die ik tegen kwam op Instagram. Zoals je kunt zien was ik aan het zoeken op #nailart en deze was een van mijn favorieten!


Ik begon met het wit lakken van mijn nagels, en hiervoor heb ik het witte lakje uit deze post gebruikt. Mijn witte nagellak is bijna op, en ik moet dus opzoek naar een nieuwe budgettopper! Ik pakte de gele nagellak van NYC uit deze post erbij en lakte het grootste gedeelte van mijn nagel geel. Dit word de nek.


Hierna komen de bruine vlekken. Hiervoor gebruikte ik een lakje van Catrice, en maakte ik random vlekjes op het gele gedeelte. Pak daarna een zwarte striper en ''omlijn'' de nek zodat deze beter uitkomt!

'

Nadat de nek klaar is begin je op je duim ook met een witte nagellak. Als deze droog is pak je dezelfde gele lak die je voor de nek gebruikt hebt en maak je een vierkantje op de tip van je nagel. Daarboven maak je een ovaal rondje, wat de snuit van de giraffe moet worden. Weer daarboven maak je nog weer een stukje geel, alleen hier moet je iets preciezer werken. De oren moeten namelijk iets uitsteken. Als je daarmee klaar bent zet je weer een paar vlekjes op het uiteinde van de hals, en kleur je de oren ook met bruin.

Omdat ik zo enthousiast bent heb ik tussen door een aantal foto's vergeten te maken, maar je moet na de foto die je eentje terug zag nog de snuit, hals en kop omlijnen met een zwart randje, en de ogen maken. Daarna ben je klaar!
Al met al best een werkje, maar dan heb je ook wat! Ik kreeg veel complimentjes toen ik deze nailart droeg, en ben er zelf ook best tevreden over.

Kende jij deze nailart al?

Liefs,
Mariska

1 opmerking: