vrijdag 21 februari 2014

Essence Nagellakjes

Jullie weten allemaal dat ik fan ben van Essence. Mijn nagellak stash bevat veel Essence lakjes en ik ben er meestal ook heel tevreden over. Vandaag heb ik weer drie nagellakken voor jullie waar ik ook verrast over ben. Perfect voor de lente die er aan zit te komen!


V.l.n.r.: 115 Redvolution, 109 Off To Miami!, 108 Ultimate Pink. 



Redvolution #115 is een lakje wat pas dekt in drie laagjes. Opzich jammer, maar ik heb het er voor over! Deze lak is werkelijk waar prachtig. Na drie lagen dekt hij ook perfect en heb je een mooi, glanzend resultaat. Het rood knalt echt van je vingers!


Zalmkleurige lakjes trokken altijd al mijn aandacht. Vaak zag ik ze online voorbij komen, maar nadat ik deze van Essence zag was ik verkocht. Ook Off To Miami! #109 dekt in drie lagen. Net zo glanzend en mooi als de vorige!


 En als laatste, een lakje wat die mij erg verbaasde: Ultimate Pink #108. Toen ik begon met het lakken van mijn nagels slaakte ik al een kreet. De lak leek namelijk veel paarser in het potje! In plaats van paars krijg je een donker roze kleur. Dit had ik zeker niet verwacht en het is een nieuwe favoriet. Wat ook nog eens mooi meegenomen is, is dat hij na twee laagjes al mooi dekt.

Wederom weer drie prachtige Essence lakjes en ik kan ook eigenlijk niks anders zijn als positief! I love it. Echte aanraders.

Je kunt deze lakjes kopen bij o.a. de Kruidvat voor €1,69.

Welke lak is jou favoriet?

Liefs,
Mariska

p.s.: Nog 2 volgers tot ik de 150 Bloglovin' volgers heb bereikt! Volg je mij nog niet? Doe dat dan hier!

2 opmerkingen: