donderdag 13 februari 2014

Received: Winacties

Ik doe super vaak mee aan winacties, er zijn namelijk zoveel leuke dingen te winnen! Als je niet heel veel geld kunt besteden aan extra's is het een hele goede optie om mee te doen met winacties. Ik doe vooral mee omdat ik het leuk vind, de blogs wil supporten en natuurlijk omdat sommige dingen zo leuk zijn! Kijk je mee naar wat ik de laatste tijd mocht ontvangen?




Ik deed op de blog van Susan mee aan de winactie waarbij je twee lipbutters van The Body Shop kon winnen. Ik zelf heb nog geen enkel product van TBS dus dit leek me een leuke kans om eens kennis te maken met het merk. En daar kreeg ik de kans voor! Laat een comment achter als je een uitgebreide review wilt over de lip butters, maar voor nu kan ik je vertellen dat ze heel fijn zijn!




Silvy houdt regelmatig winacties en leuke ook! Een tijdje geleden kon je de bovenstaande oorbellen winnen. Ik vind ze heel leuk en deed daarom ook mee! Ik ben heel blij dat ik deze maandag thuisgestuurd kreeg. De diamantjes zijn prachtig, hopelijk vallen ze er niet snel uit. Daarvoor gebruik ik altijd blanke nagellak om ze te ''sealen''. Dat ga ik bij deze oorbellen ook doen, zodat ze lang mooi blijven.!


Deze winactie won ik al een hele tijd terug! Nadat ik de winactie zag waarbij je oortjes kon winnen van Sony. Ik was gelijk alert, want mijn Action oortjes waren nou niet bepaald fijn. Ik deed mee en won! Ik geniet nu elke dag van deze schatjes, ze zijn zo fijn! Het geluid is van een hele goeie kwaliteit en als ik toevallig een ander paar oortjes moet gebruiken mis ik altijd mijn paarse buddies. Ik kan niet meer zonder ze!

Ik wil alle drie de dames heel erg bedanken voor deze leuke goodies! Ik zou vooral ook even hun blogs bezoeken, want ik volg ze niet voor niets!

Welk item vind jij het leukste?

Liefs,
Mariska

1 opmerking:

  1. Fijn om te zien dat je de oorbellen goed hebt ontvangen! :) En wat een slimme tip, blanke nagellak gebruiken. Die ga ik eens onthouden, haha. x

    BeantwoordenVerwijderen