zondag 9 maart 2014

Kruidvat Huidherstellende Dagcrème


De crème zit in een tube, wat ik fijn en hygiënisch vind werken. De opening wordt niet snel vies en werkt snel en handig. Het uiterlijk is verder budget, maar de dingen die je wilt weten staan er op. Het blauwe betekend dat het voor de normale en gemengde huid is. Zo is er een roze tube voor de droge/gevoelige huid. De tube bevat 75 ml en is 12 maanden houdbaar.


De dagcrème is voor de normale of gemengde huid en zorgt voor een intensieve hydratatie. De crème is verrijkt met huidherstellende pro-vitamine B5 en zijde-extract. Het zorgt dat de huid de hele dag straalt en zacht aanvoelt.
Iets wat ik fijn vind is de manier van doseren. Er komen geen onverwachte druppels uit, je kunt goed doseren.
De tweede en derde ingrediënten op de lijst zijn alcohol, wat ik jammer vind. Ik heb hier zelf geen last van tot nu toe, maar misschien anderen wel.

De substantie smeert makkelijk uit. Je hebt ook maar een klein beetje nodig. Ik gebruik hem nu ruim een maandje en hij bevalt me heel goed. Ik krijg geen onzuiverheden van deze crème en daar ben ik blij mee! Als ik af en toe droge plekjes heb merk ik wel dat deze crème daar niet goed genoeg voor werkt. Maar je kunt daarvoor eventueel wat meer crème gebruiken.

Al met al ben ik best tevreden over deze dagcrème. Hij doet wat hij moet doen: hij voedt mijn huid en zorgt dat deze zacht aanvoelt. Ook trekt hij snel in, zodat ik snel door kan gaan met het aanbrengen van mijn make-up. Het enigste minpuntje is is dat hij niet voedend genoeg is voor droge plekjes. Maar dat neem ik voor lief.

Kruidvat Dagcrème // €1,49 bij de Kruidvat

Welke dagcrème gebruik jij op dit moment?

Liefs,
Mariska

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een fijn product! momenteel gebruik ik een dagcreme van het Etos merk. Heel fijn vind ik zelf.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn review! Ik gebruik op dit moment een dagcrème van de hema ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen