woensdag 5 maart 2014

Steviahouse Part IIl

Gast zeepjes in een toilet vind ik altijd leuk om te zien. Paardjes, visjes en ga zo maar door: ik heb van alles voor bij zien komen. Deze gastzeepjes van Steviahouse liggen nu standaard bij de wastafel! Ben je benieuwd waarom? Lees dan verder.




Najel gastenzeepjes 5 stuks handzeep à 20 gram


''Najel zeep handzeep BIO Aleppo. Najel producten zijn vrij van kunstmatige geurstoffen, kleurstoffen, dierlijke bestanddelen, conserveermiddelen. Het eindproduct is dierproefvrij en dermatologisch getest.''

De zeepjes zijn klein en vierkant, precies zoals je het verwacht voor gastzeepjes. Ze hebben een bruinige kleur, wat logisch is als je weet dat ze 100% natuurlijk zijn. De zeepjes zijn elk 20 gram en er zitten 5 in een pakje.
De verpakking vind ik leuk en het past bij de zeepjes zelf. Het groen en bruin sluiten goed bij elkaar aan. Aan de boven kant zit een opening in de vorm van een rondje, waardoor je het patroon wat op de zeepjes staat kunt zien. Leuk detail!


Ingrediënten
Beschrijving

De zeepjes bevatten geen palmolie, dierlijke ingrediënten, kunstmatige kleurstoffen, geurstoffen en conserveringsmiddelen. Het producten is zacht voor de huid en reinigt deze goed. Ook is de zeep gemaakt van 100% natuurlijke olijf-en laurier bessen olie, water en loog.
Ik vind het altijd handig als zo'n soort beschrijving op de verpakking staat. Maar het product maakt het niet altijd waar, eens kijken of dat bij deze zeepjes wel zo is!


Ik vind de zeepjes erg leuk om te zien. Het patroon is leuk om te zien en geeft toch iets extra's. Mijn handen worden goed schoon als ik de zeep gebruik en het ruikt heel natuurlijk. Normaal gebruik ik vloeibare zeep wat ik nog steeds handiger vind. Maar ik gebruik het vooral omdat het natuurlijk is en het niet is getest op dieren! Als je net zo denkt als ik is de zeep zeker een aanrader, maar als je daar niet zo veel aandacht aan besteed kun je beter een vloeibare zeep van de Action kopen o.i.d.. 



Je kunt de zeepjes hier bestellen bij Steviahouse voor €4,49.

Geef jij de voorkeur aan natuurlijke producten?

Liefs,
Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten