zaterdag 1 maart 2014

Vakantie Shoplog

In de vakantie probeer ik altijd even de tijd te nemen om wat nieuwe spullen te kopen. Zo ook deze keer. Ik ben met Leonie naar Enschede geweest en heb daar wat nieuwe kleren en make-up gekocht!



Max Mineral Blush // €0,99 (Action)
Kruidvat Body Butter (50% korting) // ong. €1,50 (Kruidvat)

Poeder Kwast // €3,- (HEMA)
Essence Highlighter // €1,99 (Kruidvat)
Essence Eyeliner // €2,49 (Kruidvat)
Essence Nagellak (kortingsbak) // €0,50 (Kruidvat)

Catrice Foundation // €6,59 (Kruidvat)
Notitieboekje // €0,99 (Action)

Overal zag ik opeens leuke dingen.. Ik wou al een tijdje een notitie boekje voor mijn blog, ik koos uiteindelijk voor een simpele roze van de Action. Deze ga ik nog opfleuren met verschillende knipsels. 
Ik kocht de Essence Eyeliner als back up, hij is namelijk bijna op. 
En de olijfkleurige nagellak kon ik voor €0,50 echt niet laten liggen. 


Rokje // €14,95 (H&M)
T-Shirt (I'm too busy... Read my blog) // €6,50 (Coolcat)
T-Shirt (Blog Off) // €6,50 (Coolcat)
Broek // €20 (Famous)

Ik ging op pad met het idee dat ik wat leuke kleren nodig had voor de zomer. Ik kwam thuis met een rokje, twee (ontzettend leuke gave originele) shirts waar ik helemaal weg van ben, een ketting en een broek die echt perfect zit!

Wat kocht jij onlangs?

Liefs,
Mariska



6 opmerkingen: